2011. április 12., kedd


lehunyom a szemem, s elképzelem hogy lassan megáll az idő, és én feléd nyújtom a kezem Te felém nyúlsz mosolyogva, és vissza mosolygok kérlek repülj a menyországba velem, mert számomra Te vagy akit Kincsemnek nevezhetek, mert te vagy aki fényel tölti be a lelkem. Engem elvitél oda.. ahol egészen meg változtam, és ahol egészen is más lettem. Látom magam miként a naplementében kézve fogva veled sétálnék, csak hogy Te élhess ne vessen meg a baj, én azért a zenémel és az életemmel fizetnék. Nem várom a válaszod mert már ismerem, de csak annyit kérek hogy emlékezz rám, mert rólad szól az életem.. rólad szól.. minden rólad szól, a vágyról ez a szám mögöttem egy elrejtet világ, hol az öszes láng kialudt, de érted mindig égve maradt. Egy álom altat el, és elvisz engem oda hol együtt táncolunk a fényben, együtt a csilagok allatt.. Jah.. a csilagok allatt.


Érted meghalnék, darabokra szakadnék, érzem hogy az álmom ketté hasít,
mikor veled vagyok látom hogy egymásnak teremtettek, és hogy az élet csak a jóra tanít. Nem választ el senki nem áll utunkba én érted nyújtom a kezem, És nem kérek mást, csak annyi hogy légy boldog, s repülj a mennyországba velem.. Jah.. légy boldog, s repülj velem a menyországba.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése